Logo Smeg

Service Aanvraag

De toestellen van Smeg zijn ontworpen en geproduceerd met oog voor detail en met zorg voor kwaliteit. Desondanks kan het voorkomen dat een toestel onverhoopt een mankement vertoont.

Om onnodige kosten te vermijden, raden wij u aan om eerst de gebruiksaanwijzing van het desbetreffende toestel zorgvuldig door te nemen en de pagina ‘Veelgestelde vragen’ op onze website te bekijken. Vaak kunt u daar het antwoord op uw vraag vinden en de storing zelf verhelpen. Indien u geen antwoord op uw vraag heeft gevonden met behulp van de gebruiksaanwijzing of onze website, kunt u altijd een aanvraag tot interventie indienen.

U kunt uw serviceverzoek op de volgende wijze aan ons doorgeven:

  1. Via het ‘Service verzoek’ formulier
  2. Telefonisch via 03/ 860 96 80. Smeg Service is voortaan telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 21u (maandag tot vrijdag) en van 9u tot 17u (zaterdag). 

Wanneer u een service verzoek doorgeeft, hebben wij de volgende gegevens van u nodig, om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn:

  • Modelnummer
  • Serienummer (s/n)Leverdatum/aankoopdatum
  • Adres, postcode en woonplaats
  • Verdeler


Binnen de 2 werkdagen na uw serviceaanvraag, zal er contact met u worden opgenomen om uw melding te bespreken of om een afspraak met een technicus in te plannen. Mogen wij u vriendelijk vragen om uw origineel aankoopbewijs te tonen aan onze technicus, zodat bepaald kan worden of de serviceaanvraag binnen de garantietermijn valt.

De dienst wisselstukken is vanaf 20 december 2018 tot en met 1 januari 2019 gesloten wegens inventaris. 

Enkel de reeds bestelde onderdelen kunnen afgehaald worden.