Logo Smeg

Klantendienst

Een klantendienst voor al uw vragen over onze diensten

Heeft u een vraag voor ons? 

Indien u geen antwoord op uw vraag heeft gevonden met behulp van de gebruiksaanwijzing van uw toestel of onze website, kunt u in contact treden met Smeg Dienst Naverkoop als volgt:

Voor een vlottere behandeling van uw aanvraag vragen we om het 'Service Verzoekformulier' in te vullen - https://www.smeg.be/nl/service-verzoekformulier

Bij ontvangst van uw 'Service Verzoekformulier' wordt uw dossier opgemaakt en ontvangt u een referentienummer. Omwille van Covid-19 hebben we gedurende 2 maanden uitsluitend dringende interventies uitgevoerd waardoor alle niet-dringende interventies uitgesteld werden en deze nu terug ingepland worden. Dit heeft tot gevolg dat er gemiddeld een wachttijd is van 4 weken om een afspraak vast te leggen. U zal 1 week voor de afspraak gecontacteerd worden door onze customer service medewerker om de afspraak vast te leggen. Alvast dank voor uw begrip.

Whatsapp - https://api.whatsapp.com/send?phone=003238085944&text=&source=&data=&app_absent=

+ 0032 3 860 96 80 - We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9u en 16u. De Smeg Dienst Naverkoop zal u graag verderhelpen.

U wenst uw Smeg onderdelen zelf te bestellen als particulier? U kunt in contact treden met Dienst wisselstukken als volgt:

Offerte aanvraag wisselstukken: onderdelen.smeg.be

Telefoonnummer: +32 3 860 96 40

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8u30 en 17u.

Om een catalogus te ontvangen of voor meer informatie over de producten of om een verkooppunt in uw regio te kennen kan u ons contacteren op het nummer + 0032 3 860 96 96 (fax 0032 3 886 06 66). Onze klantendienst zal u met plezier helpen.